Tuesday 6 December 2011

mana dirikau yang lama!!!!!!!!!!!!!!!kau tipu aku!

aq memang dah lama sabar..dan akudah lama perasan...sejakperistiwa baru-baru ni..kau banyak berubah...aq dah tak sanggup...kau memang penipu..kau kate sanggup share ape-ape...tibe-tibe sekarang kau dah lain..kenapa kau mesti hampa kan aku?kau tau tak..hati aku dah tak sanggup dengan diri kau..kau dah tak macam dulu lagi!kalau dah tak nak..cakap...menysahkan aku je!bukan aq x tak nak kawan dengan kau..tapi..kau yang buat aku macam ni..aku rase ade org yg buat hubungan persahabatan kita macam ni...tapi aku tak nak buat fitnah...tapi......aq nak tulis katphi..tapi aku tak nak kau fikir yang aku terlalu mengharapkan kau...tak..dekat sini aje lah tempat aq nak bagitau....kau banyak kali cakap 'bende ni' kat aku..tapi aku tak tahu lah ikhlas atau tak..itu terpulang kepada kau..tapi,aku hairan kenapa kau anggap aku kawan kau..aku tak suka lah ada kawan macam kau!buek!!!!aq benci!!!!!!!!!tapi..btol ke ko ikhlas?ntah2 ko hanya nak main2 ngan aq..aq x suke lha!!!!suke hati lha ko nak cakap ape..yang pasti ko mmg org yang paling teruk!YOU ARE THE FIRST AND YOU ARE THE LAST!!!!

                                            
 so,hanya ini yang aq mampu katakan...unfriend you..becoz..you're the best liar i ever knew..so i'mma unfriend you...GOODBYE MY LOVELY FRIEND!!!!!!!!!!!!!!

2 comments:

  1. mm..alaya..hehh..aq da tnye kat dye something..dye pon ckp something..dye kate x org len da..aq ckp dlm ati..entah ye ntha tidak..sabaa je lah dgn karenah dye

    ReplyDelete

comment laaa.....:D