Saturday 7 January 2012

ok..first of all,Assalamualaikum n salam sejahtera..sorry sangat sebab dah tak update blog.aku buzy sket..y laa..baru mula sekolah la kate kan.so,buzy sket la dengan orentasi lagi..huh!mmg memenatkan walaupun tak belajar and next week aq da start belajar..oh!lupe nak bagitau hurm..aku just masok kelas 1 krk akrab(krk yg ke-2)kelas krk mmg tak ramai...kelas 1 krk adil cume ade 12 orang je..tpi izzah kate nnt cikgu masokkan lagi sampai jadi 30 orang..tapi kelas aku tak tau la..sebab kelas aku ade 21 orang je..itu pun lelaki tak ramai..berape orang je..hurm..lepas ni penuh la kot.guru kelas aku Pn.Hamidah(guru displin) dye ajar bi..nasib dlm kelas ade qistina..boley la jugak temankan aq..huehuehue...ha!lagi satu..dah ade sorang dah yang boikot giler nga somalia tu...gedik je lebih..sakit ati gak ngan somalia tu..tapi yg agak kelakanya..hurm..ade budak philiphina(betol x aq eje)klaka orangya..ikat rambuat da la setingi-tingi kepale..tapi dah la dye nye tocang tu sikit je..sebab rambut dye x de la panjang gile..tpi klaka la dye tu...putih melepak lak tu..huh!cemburu seyh..hahah..gurau je..tapi dalam seronok2 tu rindu gak kat kengkawan yg len kat asrama..rindu gile!!!aq pon takot x de mase nak update blog lagi..tapi kadang2 tu..insya-Allah aq update..hurm..sekarang ni aq pon masih menunggu Nokia-02..hehehe..ok la..see you in the next post! :)

No comments:

Post a Comment

comment laaa.....:D